Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Корольський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Корольський В. Технологія диференційованого навчання математики в основній школі [Електронний ресурс] / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов’янова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_14
| 2. |
Корольський В. В. Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Корольський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 597-601. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_102 Викладено концепцію спецкурсу "Основи підприємницької діяльності" і представлено його змістовні модулі. Наголошено, що у процесі викладання теоретичні питання, пов’язані з професійно орієнтованими знаннями, які студенти одержують під час вивчення машинознавства, педагогіки, психології, соціально-економічних дисциплін. Розкрито практичну складову спецкурсу, що безпосередньо базується на підготовці студентів у процесі вивчення згаданих дисциплін і на уміннях та навичках, які студенти отримують у навчальних майстернях та навчальних кабінетах. Представлено приклади практичних завдань, виконання яких демонструє якість засвоєних знань і умінь студентів майбутніх учителів технологій.Изложена концепция спецкурса "Основы предпринимательской деятельности" и представлены его содержательные модули. Отмечено, что в процессе преподавания теоретические вопросы, связаны с профессионально ориентированными знаниями, которые студенты получают при изучении машиноведения, педагогики, психологии, социально-экономических дисциплин. Раскрыта практическая составляющая спецкурса, непосредственно базирующаяся на подготовке студентов в процессе изучения упомянутых дисциплин и на умениях и навыках, которые студенты получают в учебных мастерских и учебных кабинетах. Представлены примеры практических задач, выполнение которых демонстрирует качество усвоенных знаний и умений студентов – будущих учителей технологий.The concept of special course “Basics of Business” is described and its content modules are presented. It is stressed, that in the process of teaching theoretical questions are linked to professionally oriented knowledge, which the students acquire in the course of studying mechanical engineering, pedagogy, psychology, and social-economical disciplines. Paper reveals the practical component of the special course, directly based on training the students in the process of studying the aforementioned disciplines and on abilities and skills, which students acquire in workshops and classrooms.
| 3. |
Корольський В. В. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні [Електронний ресурс] / В. В. Корольський, А. М. Капіносов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_19
| 4. |
Корольський В. В. Теоретично-методичні засади геометричного моделювання числових рядів [Електронний ресурс] / В. В. Корольський, С. В. Шокалюк, Ю. А. Мельниченко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 81-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_15 Проблема візуалізації абстрактних математичних понять та об'єктів, пошук їх геометричних інтерпретацій, зокрема з залученням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, різних Інтернет-сервісів і мобільних застосунків, набуває неабиякого поширення у різних науково-методичних колах. У нових публікаціях і навчальних посібниках із вищої математики чи математичного аналізу можна віднайти достатню кількість різноманітних прикладів унаочнення математичних абстракцій за розділами "Дослідження неперервності функції", "Диференціювання функції" чи "Інтегрування функції" тощо. При цьому приклади візуалізації числових рядів, точніше скінченної кількості їх елементів, є досить одноманітними і методично непривабливими, незважаючи на їх практичну значущість. Саме здійснення геометричного моделювання числових рядів надає можливість будувати нові числові ряди різних видів, добирати порівнювані числові ряди, з'ясовувати їх специфічні, непомітні при використанні традиційних знакових моделей закономірності поведінки членів ряду та їх застосування в теорії і практиці. Наведено всі етапи геометричного моделювання числових рядів на прикладі двох - гармонічного ряду та ряду геометричної прогресії. Для гармонічного ряду розглянуто зразки лінійної та квадратичної інтерпретації, виведено формули загальних членів отриманих рядів. Для ряду геометричної прогресії розглянуто випадки, коли знаменник прогресії дорівнює одиниці, менше за одиницю та більше за одиницю. Колектив авторів працює над реалізацією програмного засобу для автоматизації демонстрацій розглянутих геометричних моделей числових рядів за різних значень параметрів. Як інструментальний засіб програмної реалізації обрано хмаро орієнтоване середовище математичного призначення - CoCalc. Основним структурним компонентом середовища CoCalc є мережна система комп'ютерної математики SageMath. Режим доступу до середовища - http://cocalc.com.
| 5. |
Корольський В. В. Математичне моделювання процесу самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / В. В. Корольський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 297-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_51
| 6. |
Корольський В. В. Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні [Електронний ресурс] / В. В. Корольський, А. М. Капіносов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 436-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_62
| 7. |
Корольський В. В. Формування компетентностей з ІКТ у вчителів математики в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Корольський, Т. Г. Крамаренко, С. О. Семеріков, С. В. Шокалюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 24. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_24_7
|
|
|